L’Associació Asproseat visita Marineland i la Fageda d’en Jordà

asproseat associació

L’Associació Asproseat ha dut a terme diferents sortides durant les últimes setmanes amb una gran afluència d’usuaris i usuàries de l’entitat.

Un cap de setmana a Lloret de Mar

71 treballadors dels diferents Centres Especials de Treball d’Asproseat van passar un cap de setmana a Lloret de Mar. Vam poder gaudir d’un dia de diversió al parc aquàtic de Marineland a Palafolls.

Ens vam llançar pels diferents tobogans, vam gaudir de les piscines i de l’espectacle dels dofins. Ens vam allotjar a l’Hotel Cleopatra, on ens van tractar com autèntic faraons. Un cap de setmana rodó!

Visita a la Fageda d'en Jordà

68 persones, era el límit d’aforament tant a les visites guiades com al restaurant, vam anar a la Fageda d’en Jordà. Ens van oferir una visita guiada per la granja, la fàbrica i un tastet de diferents productes elaborats per ells mateixos.

Després de travessar el Parc de la Garrotxa, vam anar a dinar al Bufet Lliure del Castell de Besalú, on després de fer una passejada pel poble i fer les compres pertinents, vàrem gaudir d’una àmplia oferta de dinar, begudes i postres amb un ambient de germanor entre companys, monitors i famílies.

asproseat associació

Si vols saber més sobre tot el que duem a terme a l’Associació Asproseat, fes clic al següent botó

Compartir:

LinkedIn
Actualitat

Altres noticies d'interés

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. connector galetes ACEPTAR