Aquest octubre ha arrancat el nou taller de costura al Centre Ocupacional Cornellà d’Asproseat, liderat per la Gemma, usuària del centre.
Un total de 10 persones podran treballar en diferents habilitats i tècniques relacionades amb la costura.
Els temps canvien, les entitats del nostre sector també, i el rol del professional en aquesta activitat passarà de ser la de lideratge, a la de donar suport al qui lidera la proposta.
La Gemma, que treballa al Centre Ocupacional Asproseat Cornellà, té grans coneixements del món de la costura, i això ens va fer pensar que ella podria impartir un taller a les persones que estiguessin interessades a aprendre, millorar, o simplement participar d’una tasca així.


Promoure l’autonomia, l’autodeterminació, i reconèixer i promoure els talents individuals són les noves fites en els paradigmes actuals. Així que hi hem posat fil a l’agulla, ho hem consensuat amb la Gemma, qui es va mostrar encantada amb la proposta, i hem començat a perfilar el que serà l’activitat.
Durant el setembre s’ha estat treballant en la programació, recull de propostes pel que fa a tasques i productes amb els que treballar, material necessari, etc.
La Gemma ens està donant idees sobre què fer, com fer-ho, donant suport als participants de la seva activitat, i nosaltres col·laborem perquè això sigui possible.
Si vols saber-ne més sobre tots els serveis i activitats que oferim als nostres centres ocupacionals, fes clic al següent botó.