Visitamos Paul Klee en la fundació Joan Miró

centre ocupacional asproseat

El passat dia 9 de novembre un grup format per participants del Centre Ocupacional 1981 i La Marina d’Asproseat va visitar l’exposició de l’artista Paul Klee titulada Els secrets de la natura a la fundació Joan Miró.

Aprofitant l’horari diürn de servei que ofereix Asproseat als seus Centres Ocupacionals, la sortida era perfecte per complir amb un dels objectius que oferim amb les persones que hi són: vetllar per assolir el màxim grau d’autonomia personal i d’inclusió social segons les seves capacitats.

En aquest cas a l’exposició s’utilitza com a fil conductor la natura com un recurs pedagògic i motiu d’inspiració artística. Així doncs, podem empatitzar amb la fascinació que sentia l’artista alemany per la natura i les seves derivades artístiques.

Un cop acabada la visita guiada, els participants van realitzar un taller titulat: Un jardí interior”, on van crear els seus propis collages experimentals amb elements naturals. Varen gaudir molt del museu, les seves instal·lacions i l’activitat.

Agraïm a la Fundació Joan Miró la voluntat d’ajudar-nos i creure amb nosaltres en el poder transformador de la cultura, la plena inclusió i l’accés a aquesta com un dret de totes les persones perquè forma part de l’experiència humana i de la seva dignitat.

No dubteu en assistir-hi si encara no hi heu anat, oberta fins el 12 de febrer de 2023!

Si vols saber-ne més sobre les activitats que duem a terme als centres ocupacionals d’Asproseat, fes clic al següent botó. 

centre ocupacional asproseat

Compartir:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Actualitat

Altres noticies d'interés

Memoria 2016

Ya puedes consultar la memoria del año 2016 que recoge las actividades más relevantes que se han llevado a cabo en el grupo de entidades

Skip to content