Un grup de persones usuàries del Centre Ocupacional Cornellà d’Asproseat va poder gaudir de l’espectacle Escolta la nostra música, activitat organitzada per CaixaFòrum i Apropa Cultura.
El Centre Ocupacional Cornellà d’Asproseat ha organitzat un cicle de tres sortides a activitats proposades per Apropa Cultura aquesta primavera. En cada una d’aquestes activitats hi assisteixen una part dels usuaris del centre, fins a poder dir que el total que han pogut assistir a una de les tres activitats.
En l’ocasió mencionada, el 7 de juny, un total de 12 persones van gaudir d’un espectacle musical inclusiu al Caixaforum ubicat a Plaça Espanya.
La inclusió és un valor principal dins l’entitat Asproseat, i com a tal, poder fer activitats a la comunitat és clau per a poder fer-lo realitat. En aquest cas, no només les persones usuàries van ser partícips com a assistents amb diversitat funcional en un espectacle, sinó els propis artistes eren persones amb diversitat funcional. La festa va ser molt bona, la música de qualitat, i tothom es va sentir molt còmode i a gust.
Si vols formar part dels nostres centres ocupacionals, fes clic al següent botó.
