Les persones grans del Centre Ocupacional La Marina han realitzat una activitat compartida amb persones dels serveis per a la gent gran que ofereix Fundació Catalunya La Pedrera a Barcelona-Sants.
El CO La Marina va establir un conveni de col·laboració per a la realització d’activitats puntuals compartides entre les dues entitats i aquest dilluns 18 de novembre se’n va realitzar una que va consistir en una visita al nostre centre per conèixer aquest servei i compartir una estona tots plegats.
Les persones usuàries del grup-sala de gent gran van preparar una visita guiada pel centre, van explicar-los les activitats que realitzen i els van preparar un refrigeri amb l’ajut dels companys de l’itinerari de cuina-restauració del Projecte “Desenvolupem Itineraris Formatius Ocupacionals Personalitzats” de la convocatòria ordinària de subvencions a entitats de l’àmbit de les polítiques socials del Departament de Drets Socials per l’exercici 2024 que va ser atorgat a Asproseat.
Participar en la comunitat i exercir rols valorats és imprescindible per la salut, benestar i qualitat de vida de les persones. Generar oportunitats de relació i participació socials a través d’activitats comunitàries compartides amb altres entitats i persones és un dels objectius i reptes diaris dels serveis d’Asproseat.
Si vols saber més sobre tot el que duem a terme als centres ocupacionals d’Asproseat, fes clic al següent botó.


