Durant aquesta setmana, els usuaris i usuàries del Centre Ocupacional 1981 i La Marina d’Asproseat han entregat un obsequi a diferents serveis, entitats i persones del barri.
3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat
El 3 de desembre és el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat i té com a objectius sensibilitzar l’opinió pública sobre els temes relacionats amb la discapacitat i promoure la presa de consciència pel que fa als beneficis que generaria la integració de les persones amb discapacitat en tots els aspectes de la vida política, social, econòmica i cultural.
Al llarg de la setmana prèvia a la celebració d’aquesta data tan assenyalada per nosaltres, des del Centre Ocupacional 1981 i La Marina hem elaborat un targetó amb la inscripció “Comptem amb tu, compta amb nosaltres”.
Des de la creació dels centres ocupacionals de la Zona Franca, hem establert una relació molt estreta amb el barri. Així, diversos grups de persones usuàries s’han distribuït les visites realitzades per entregar personalment l’obsequi a la Biblioteca, el Mercat, el Poliesportiu, el Centre de Salut, els centres cívics, les escoles i altres establiments de l’entorn.
Si voleu saber més sobre quins serveis oferim als nostres centres ocupacionals, fes clic al següent botó.













