Sant Jordi a Asproseat

centre-ocupacional-sant-jordi

La diada de Sant Jordi és una oportunitat per participar de la cultura, per desenvolupar rols de participació activa comunitària, per fer barri i fer festa.

La llegenda ens recorda el valor, la bellesa i la capacitat de transformar les dificultats en alguna cosa bonica.

Al Centre Ocupacional 1981 i La Marina també creiem en aquesta idea de transformació. I des dels itineraris Decoració-Artesanies i Artístic, cada dia treballem amb les nostres mans, la creativitat i l’esforç per convertir materials senzills en peces úniques, fetes amb molta cura i il·lusió.

centre-ocupacional-sant-jordi

Cada peça del catàleg és fruit d’un procés compartit: pensar, crear, provar, equivocar-se, tornar-ho a intentar i, finalment, aconseguir-ho. Darrera de cada producte hi ha hores de treball, aprenentatge i moltes ganes de participar en una diada tan especial.

Ens agrada compartir-ho i agraïm la complicitat de totes les persones que adquireixen aquests articles en els centres d’Asproseat o en les parades al carrer a la Zona Franca, a Sant Just Desvern, a Esplugues o Cornellà.

Feliç diada de Sant Jordi!

Si vols saber més sobre tot el que duem a terme a un centre ocupacional d’Asproseat, fes clic al següent botó.

Compartir:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Actualitat

Altres noticies d'interés

Ramon Vives

Coneix el servei de Contact Center

Asproseat apareix a la publicació digital Contact Center amb la nova activitat d’Asproseat Contact Center, un servei d’externalització de processos de negoci que compta amb una

Skip to content