Sortida al CosmoCaixa amb Secundària 2 i 3!

Aquesta setmana hem viscut una experiència fantàstica amb els grups de Secundària 2 i 3 del Centre Pilot: la nostra sortida al CosmoCaixa. Una jornada que ha combinat, el caràcter lúdic d’una visita cultural amb l’aprenentatge vivencial de continguts de ciència i tecnologia.

Des del moment d’entrar al museu, ens hem endinsat en un espai ple d’estímuls, interactius i propostes que conviden a descobrir, manipular i fer-nos preguntes. Hem explorat els diferents àmbits del CosmoCaixa, observant fenòmens científics, experimentant amb materials i compartint curiositats. Ens encanta veure com el grup s’activa, es mou amb interès i connecta els continguts escolars amb situacions reals.

Un dels moments que més hem gaudit ha estat l’activitat del Planetari Bombolla, una experiència immersiva que ens ha permès viatjar per l’espai sense sortir de la sala. Dins d’aquesta bombolla-projector, hem viscut un recorregut visual ple de llum, formes i moviment. Els alumnes han quedat fascinats observant planetes, estrelles i estructures del cosmos. Aquesta activitat ha encès en nosaltres l’atenció, la curiositat i la capacitat d’observar, mentre aprofundíem en conceptes astronòmics d’una manera molt accessible.

Ha estat una sortida plena de descobertes, convivència i moments compartits i ens encanta aprendre així: vivint, experimentant i gaudint!

 Si vols saber més sobre el Centre Pilot d’Asproseat, fes clic al següent botó.

Compartir:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Actualitat

Altres noticies d'interés

centre-ocupacional-sant-jordi

Sant Jordi a Asproseat

La diada de Sant Jordi és una oportunitat per participar de la cultura, per desenvolupar rols de participació activa comunitària, per fer barri i fer

asproseat-itinerari-audiovisuals

La fotografia com a eina d’inclusió

Des de fa més d’un any, un grup de persones usuàries del Centre Ocupacional Can Carreras està desenvolupant un itinerari d’audiovisuals.  Aquest itinerari s’ha centrat

Skip to content