2º temporada dels itineraris formatiu-ocupacionals

itineraris-formatiu-ocupacionals-centres-asproseat

Arranca la segona temporada, on als C.O Asproseat Cornellà, 1981 i La Marina es treballa en el Model de Centre basat en Itineraris Formatiu-Ocupacionals Personalitzats.

A més, aquesta temporada hi incrementarem la qualitat, ja que fruit de la convocatòria ordinària de subvencions a entitats de l’àmbit de les polítiques socials del Departament de Drets Socials per l’exercici 2024, podrem comptar amb la participació d’un/a professional especialista en cada àmbit, així com amb una persona en categoria d’auxiliar d’educador/a que complementi els suports vers les persones als equips dels centres.

itineraris-formatiu-ocupacionals-centres-asproseat
itineraris-formatiu-ocupacionals-centres-asproseat
itineraris-formatiu-ocupacionals-centres-asproseat
itineraris-formatiu-ocupacionals-centres-asproseat

El Projecte “Desenvolupem Itineraris Formatius Ocupacionals Personalitzats” permet que les més de 70 persones  que hi participen als 4 centres escullin entre els següents Itineraris:

  • Hostaleria-Cuina
  • Restauració-Artesania
  • Laboral-Jardineria
  • Artístic

 

En ells es pretén acomplir amb dos dels drets principals que tenen les persones usuàries dels Centres Ocupacionals: Dret a l’accés a la formació professional al llarg de tota la vida, i el Dret al treball.

Si vols saber més sobre tot el que duem a terme als centres ocupacionals d’Asproseat, fes clic al següent botó.

Compartir:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Actualitat

Altres noticies d'interés

Skip to content