L’escola Centre Pilot no té fronteres: Viatge a Berlin.

El grup integrat per dos alumnes de l’escola Antoni Algueró i el Nandou Diedhiou, alumne de la nostra escola, va ser l’equip guanyador de la 2a edició del projecte Innolab, i el premi va ser viatjar a Berlín els dies 20, 21 i 22 de Setembre. El projecte tracta el concepte de la innovació, així que el premi volia fer viure en primera persona una de les ciutats més punteres en moviments de caràcter innovador i a la vegada conèixer la història i cultura de la ciutat.

Dia 1:
El primer dia ben aviat ja vam quedar a l’aeroport del Prat, hi havia molta a fer i no volíem perdre ni un minut, així que avió cap a Berlín, instal·lar-nos a l’hotel i una vegada dinats vam anar a visitar Impact Hub, una comunitat internacional de coworking i emprenedora amb el ferm objectiu de treballar projectes amb impacte social. Per acabar el dia vam passejar per la ciutat de Berlín i vam sopar menjar típic alemany, una bona manera de conèixer la cultura regional.

DIA 2:
Reposats del primer dia ens vam posar en marxa, ens esperaven a la Porta de Branderburgo per fer un tour guiat pel centre de Berlín, on vam poder veure alguns dels llocs més emblemàtics de la ciutat i conèixer gran part de la seva història. Per la tarda vam anar a recórrer la East Side Gallery, tot observant les diferents pintures i obres que es troben al mur. Un dia replet de visites molt interessants que ens va deixar amb ganes de conèixer més!

DIA 3
Tercer i últim dia a Berlín, però teníem tot un matí per endavant abans d’agafar l’avió, així que el vam exprimir al màxim visitant espais, monuments i edificis que teníem pendents i comprar els últims souvenirs de record. A la tarda va tocar acomiadar-se de la ciutat i tornada cap a casa, això sí, amb tota una gran experiència viscuda.

Compartir:

LinkedIn
Actualitat

Altres noticies d'interés

APP eMotivaMente

Des del Centre Ocupacional Asproseat Sant Just estem immersos en una col·laboració molt enriquidora amb la Universitat de Blanquerna. La nostra tasca conjunta se centra

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. connector galetes