L’escola Centre Pilot no té fronteres: Viatge a Berlin.

El grup integrat per dos alumnes de l’escola Antoni Algueró i el Nandou Diedhiou, alumne de la nostra escola, va ser l’equip guanyador de la 2a edició del projecte Innolab, i el premi va ser viatjar a Berlín els dies 20, 21 i 22 de Setembre. El projecte tracta el concepte de la innovació, així que el premi volia fer viure en primera persona una de les ciutats més punteres en moviments de caràcter innovador i a la vegada conèixer la història i cultura de la ciutat.

Dia 1:
El primer dia ben aviat ja vam quedar a l’aeroport del Prat, hi havia molta a fer i no volíem perdre ni un minut, així que avió cap a Berlín, instal·lar-nos a l’hotel i una vegada dinats vam anar a visitar Impact Hub, una comunitat internacional de coworking i emprenedora amb el ferm objectiu de treballar projectes amb impacte social. Per acabar el dia vam passejar per la ciutat de Berlín i vam sopar menjar típic alemany, una bona manera de conèixer la cultura regional.

DIA 2:
Reposats del primer dia ens vam posar en marxa, ens esperaven a la Porta de Branderburgo per fer un tour guiat pel centre de Berlín, on vam poder veure alguns dels llocs més emblemàtics de la ciutat i conèixer gran part de la seva història. Per la tarda vam anar a recórrer la East Side Gallery, tot observant les diferents pintures i obres que es troben al mur. Un dia replet de visites molt interessants que ens va deixar amb ganes de conèixer més!

DIA 3
Tercer i últim dia a Berlín, però teníem tot un matí per endavant abans d’agafar l’avió, així que el vam exprimir al màxim visitant espais, monuments i edificis que teníem pendents i comprar els últims souvenirs de record. A la tarda va tocar acomiadar-se de la ciutat i tornada cap a casa, això sí, amb tota una gran experiència viscuda.

Compartir:

LinkedIn
Actualitat

Altres noticies d'interés

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies , premi l'enllaç per a més informació. connector galetes