El dimarts passat, als serveis d’Asproseat Sant Just (Centre Ocupacional, Centre d’Atenció Especialitzada i Centre Pilot) vam gaudir d’un concert de música clàssica de la mà de la IX Edició de Musethica, en col·laboració amb Apropa Cultura i l’ESMUC (Escola Superior de Música de Catalunya).
El concert ha estat realitzat pel Quintet SenArts, un quintet de vent fundat al 2020 a Barcelona, el qual ens ha donat l’oportunitat d’assistir a un concert de 60 minuts organitzat tot just a les instal·lacions del nostre centre, per totes les persones que n’estiguessin interessades en assistir i gaudir de la música!
El projecte Musethica és un projecte internacional d’educació musical superior que permet portar la música clàssica a espais socials i comunitaris, apropant-la a públics que habitualment presenten dificultats o impossibilitat d’accedir als circuits culturals convencionals.
En el nucli d’aquest projecte es troba un model pedagògic basat en la realització de concerts reals, concebits com a part del procés formatiu de l’alumnat.
Agraïm a Apropa Cultura i l’ESMUC per oferir-nos l’oportunitat de formar part de la IX Edició de #Musethica, a través d’un projecte el qual utilitza la música com una eina d’enriquiment cultural, inclusió social i desenvolupament personal i artístic.
Si vols saber més sobre tot el que duem a terme a un centre ocupacional d’Asproseat, fes clic al següent botó.


