Aquest mes de gener persones del CO 1981, CO la Marina i CO Cornellà hem compartit una activitat cultural. Tots junts hem visitat una exposició de pintura a Cornellà. Com cada any, des de les festes nadalenques el Castell acull una nova mostra del Grup de Pintors de Cornellà.
Un col·lectiu actiu i dinàmic, present en moltes de les activitats i festes col·lectives de la ciutat que es manté fidel al seu compromís al Castell. La inauguració es va fer el 16 de desembre i estarà oberta fins a l’1 de febrer.
L’exposició està organitzada per Departament del Patrimoni Cultural de l’Ajuntament de Cornellà i es pot visitar de dilluns a divendres, de 10 a 14 h i de 17 a 20 h. Diumenges i festius de 10 a 14 h. L’accés és gratuït i, per evitar coincidir amb cap activitat que impossibiliti l’accés a l’exposició, es recomana trucar al Castell prèviament a la visita.
Les persones que l’han gaudit són participants i professionals de l’Itinerari Artístic del Centre Ocupacional 1981 i del Centre Ocupacional La Marina i de l’itinerari Artesanies -Restauració del CO Cornellà dins de la Programació per Itineraris Professionals Personalitzats, projecte que compta amb el suport del Departament de Drets Socials. Totes han pogut apreciar i valorar obres d’estils i temàtiques diverses. Algunes semblants a obres produïdes en els itineraris artístics i d’altres de diferents.
També hem aprofitat per explorar la possibilitat de presentar una exposició amb les obres dels artistes d’Asproseat. Quan es faci us n’informarem puntualment perquè la pugueu visitar. I és que el treball per la plena inclusió d’Asproseat es veu reflectit també en l’accés i participació activa en el món de la cultura i les arts de la nostra societat.
Ha estat un matí de cultura i art compartit per persones d’Asproseat de diferents serveis.
Aquest projecte ha estat possible gràcies al suport del Departament de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat de Catalunya, que ha permès fer realitat una necessitat essencial per al benestar de tothom.